sunnuntai 22. heinäkuuta 2018

Pohjalla

Tältä se sitten tuntuu kun terveestä on tehny lääkkeillä sairas.Kiroan tän olon alimpaan helvettiin,mä oon pelkkä ihmisraunio,varjo entisestä.Pää on lääkepöhnässä kun ei tätä ilman kipulääkkeitä kestä.Pahinta on koko suun kipeys,kuin olisi hammassärky jokaisessa hampaassa, leukoja jäytää ihan nonstop.Leikkausarpikin alkoi kirvelemään, sekin vissiin voidaan laittaa tähän hoidon piikkiin.Tänä aamuna kun heräsin silmät kuivuudesta kirvellen , olisin melkein toivonut että en olisikaan.En jaksanut muuta kuin itkeä tihnustaa,koko kroppa on kuin pesäpallomailalla hakattu.Eilinen päivä alkoi pahoinvoinilla ja närästyksellä,  ne ovat nyt tiessään mutta ottaisin nekin mieluummin jos tää suukipu vaan edes hetkeksi hellittäisi.Ruoka ei maistu millekään, olin ostanut pussin sipsejä leffaevääksi mutta nautinto oli kaukana kun tajusi jauhavansa suolatonta pahvia,dipin maku oli myös aika jännä,lähinnä eltaantunut maitotuote,aamukahvista puhumattakaan,tytön kuravesikahvit maistuisivat varmaan paremmalle.Näinkö heikko mä nyt sitten olen kun nyt alkaa olla jo jaksaminen äärirajoilla,eka hetki kun haluan laitttaa jo hanskat tiskiin ja luovuttaa.Paskat hoidoista!Ja ei ole mennyt vasta kuin 6 päivää....Onneksi on ystäviä jotka pitävät pinnalla,riittää että kysyy kuulumiset ja tiedustelee mitä tarvitsisi tuoda samalla kun poikkeaa kylään.Vaikka mitään ei jaksa ja eväkään ei värähdä on ihanaa että joku käy ja haluaa tietää mitä mulle kuuluu.Ummetus on myös tosiasia.En oikein ottanut sitä tarpeeksi vakavasti kun lääkäri käski aloittaa lääkityksen  jo ennen hoitoa.Olisi pitänyt.Mä niin vihaan tätä paskaa....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä tähän kommentti,ilahtuisin siitä kovasti:)

Korjausleikkaus vol 2

Viime viikolla operoitiin uudelleen rakennettua rintaa.Kokoero toiseen verrattuna oli huomattava ja muotokaan ei oikein ollut asettunut ,rin...